Сучасні застосунки Державної служби зайнятості

Державна служба зайнятості йде у ногу з часом, утримуючи марку сервісної служби європейського рівня та підтримуючи сучасні тенденції з розвитку електронного урядування, активно впроваджує нові електронні сервіси. «Завданням служби зайнятості було і є створення сучасного сервісного майданчику, що є особливо актуальним у період пандемії — зазначає директор Херсонського обласного центру зайнятості Євгеній Єрашов.- Під час карантину ми застосовуємо як офлайн, так і онлайн спілкування з нашими клієнтами. Ми «сприяємо пошуку», «організовуємо», «проводимо», «беремо участь», докладаємо багато зусиль для працевлаштування безробітного, підвищення його конкурентоспроможність на ринку праці, мотивуємо на професійний успіх». І відповідно до вимог часу і наближення послуг до клієнту, державна служба зайнятості цифровізується. Наразі забезпечено можливість подання заяв про надання статусу безробітного й допомоги з безробіття дистанційно через онлайн-портал державних послуг «Дія». Для самообслуговування служба зайнятості пропонує клієнтам сучасні онлайн-сервіси. Серед них: «Електронний кабінет роботодавця», «Електронний кабінет шукача роботи» та «Електронна черга». Є доступність до ресурсів не лише з комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет, а також із мобільного телефону на базі програмного забезпечення Android та Apple. «Електронний кабінет роботодавця» — скорочує витрати часу роботодавця для відвідування центру зайнятості та підвищує рівень взаємодії із фахівцями служби зайнятості. Роботодавець має змогу переглянути актуальність реквізитів свого підприємства, що зареєстровані в центрі зайнятості, історію направлень центром зайнятості працівників, виконання договорів на громадські та на роботи тимчасового характеру, здійснити добір працівників шляхом перегляду резюме. Також передбачена можливість подання звітів, що подаються до центру зайнятості, та ще багато корисної інформації. «Електронний кабінет безробітного» — значно розширює можливості самообслуговування. За допомогою цього сервісу зареєстрований безробітний має можливість створити власне резюме, здійснити підбір роботи, ознайомитись з інформацією про тимчасову зайнятість, дізнатися про можливості професійного навчання. Крім зазначених послуг, власник кабінету може переглядати дані про заплановані та фактичні відвідування центру зайнятості, дізнатися про заходи, які заплановані в центрах зайнятості та записатися на ті з них, що зацікавили, отримати інформацію щодо нарахувань та виплат допомоги по безробіттю. Отримати доступ до сервісів дуже просто. Для цього необхідно звернутись до центру зайнятості, надати адресу електронної пошти та сформувати логін і пароль, за допомогою яких у подальшому авторизуватися на веб-сайті Херсонської обласної служби зайнятості. А для тих, хто планує свій професійний шлях, створена Платформа «Профорієнтація та розвиток кар’єри». Зареєстрованому користувачу надається можливість отримати послуги з профорієнтації без відвідування центру зайнятості. Також мешканці Херсонщини можуть скористатися послугами «Освітнього порталу». Цей сучасний портал допоможе безробітним розвивати власні навички, необхідні для вдалого працевлаштування, отримати нові компетенції, пройти професійне навчання та підвищити свою кваліфікацію. А для тих, хто шукає працівників, портал пропонує інформацію про послуги державної служби зайнятості, що допоможуть швидше знайти необхідного фахівця, або запропонує навчити найбільш підходящого з тих, хто шукає роботу. Електронні сервіси служби зайнятості це швидко, зручно, просто і безкоштовно! Тож, приєднуйтесь і отримуйте корисну та цікаву інформацію, що стане вам у нагоді. Відділ інформаційної роботи Херсонського обласного центру зайнятості
Советую прочитать:  Кабмин легализовал марихуану в медицинских целях

Источник: khersondaily.com

Latest from Лента